Fortfarande krasslig

Eftersom förskylningen fortfarande sitter i och jag skulle vilja bli frisk(are) tills praktiken som börjar i morgon så skippade jag ridningen idag, för det är ju så att så fort jag anstränger mig lite mer än vanligt så blir jag sjukare. Så jag och min älskling har bara tagit det lugnt idag. Eller ja, vi åkte in till stan en snabbis för att jag skulle köpa strumpbyxor och han skulle köpa nya ram minnen till sin dator. Men vi blev inte långvariga.


Vi åkte till hemåt och Marcus köpte en yougurtglass och när vi gick förbi min gamla skolgård så kände jag att jag ville gunga lite, det var så länge sen och jag kände mig vårig! Så då gjorde vi det och han gjorde så mycket fart att jag trodde jag skulle dö, barnen som var där måste ju trott att jag var dum i huvet så mycket som jag skrek haha. Sen lekte jag lite i hinderbanan och efter det spelade vi lite basket.
Om det skulle vara någon som aldrig har träffat Marcus som läser det här så ska ni veta att han är ungefär 20 cm längre än mig, han är 193 cm lång om jag inte minns fel och ändå när vi spelade 21an så vann jag! Och jag vann stort! :O Det kändes ganska kul eftersom jag knappt orkade kasta upp bollen till ringen haha. Men det var kul, inte för Mackan dock för han är en vääääldigt dålig förlorare..


Efter hans stora förlust och min otroliga vinst så gick vi hem till honom och åt sen somna jag bums! Bad honom väcka mig till Gossip Girl som jag kollade på sen, det var bäst!

Ibland när jag vaknar kan jag vara väldigt förvirrad och kan börja prata om konstiga saker. Så när jag vaknade förut så letade jag efter någonting och Marcus frågade vad och jag svarade som om det vore självklart: Var är brickan? Jag måste hitta den. Och sedan försökte jag hitta den i täcket någonstans men det var ju lite svårt, för det fanns ingen bricka.. Det jag tänkte mig i mitt huvud var en rosa typ pärlplatta som min mobil satt fast på och så var det lite "legoblommor" på också, väldigt märkligt om jag får säga det själv. Jag måste väl ha drömt något konstigt :P

 





 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0