Heath Ledger

Jag ligger hemma i soffan och tittar på En Riddares Historia med Heath Ledger, jag älskar den här filmen. Den är så söt och trevlig och fin och bra.


(Det är faktiskt exakt den scenen som är nu som är på bilden hihi)

Men saknar vi inte alla Heath? När han avled så blev jag verkligen ledsen för jag tyckte han var en sådan underbar skådespelare.  Något som är sorgligt är att han inte ens hann se sin roll i Batman filmen, och kritikerna sa ju att det var en av hans bästa om inte den bästa. Nu ska jag fortsätta kolla och njuta av denna underbara man, och film såklart..





Kommentarer
Postat av: Ida

Vem älskar inte den snyggingen? ;)

Så otroligt sorgligt att han dog, han var en av mina favoritskådisar :(

Fin blogg btw.

Titta gärna in på min

Kram.

2009-05-24 @ 15:25:54
URL: http://hotorcold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0