Valborg a lá sjuk

Eftersom min sjukdom fortfarande sitter i så blev det som sagt en väldigt lugn Valborg för min del. Vi åt middag hemma, sen gick jag och Marcus ner till brasan i Hammarbyhöjden. Elden var jätte fjuttig haha, ungefär den minsta majbrasa jag någonsin har sett, men det var myyysigt! Jag vet inte om det finns vid så många majbrasor men vid våran så kan man alltid köpa lotter och vinna gosedjur eller liknande och eftersom jag alltid har gjort det sen jag var liten så ville jag ta vid traditionen och göra det igår med och jag vann en liten nalle!



Efter brasan så tjatade jag till mig att vi skulle åka och säga hej till mina kompisar som var i Tanto och grillade eftersom jag ändå mådde ganska bra men halvvägs dit så blev min hals dum och jag fick jätte ont. Så på väg hem åkte vi förbi Gullmarsplan och Seven Eleven och köpte varsin yogurtglass som vi smaskade på på vägen hem. Jag tycker att jag hade en väldigt lyckad Valborg, trots att jag var sjuk :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0