Just my luck

Jag har verkligen mina dagar då jag inte har någon tur alls, och då menar jag verkligen INGEN alls! Dagen börjar med att jag knappt kan ta mig ur sängen men när mamma kommer och knackar på min dörr så var det dags.
Jag gör mig i ordning, det gick ju i och för sig felfritt hehe. Men sen när det är dags för frukost så finns det bara äckligt bröd så det blev mackor med endast smör, usch.

Stressad som jag var så sprang jag runt hemma och letade efter saker och packade väskan, då ser jag att jag har missat tunnelbanan som jag skulle ta, och inte bara den utan den efter också! Jaja tänker jag, inget att göra, nu går jag. Så jag går till tunnelbanan och det är tre minuter, YAY tänker jag. Men nej nej.. Man ska aldrig bli för glad. Då är det såklart förseningar, inte mycket med tillräckligt för att man ska hinna bli irriterad.
När jag väl kommer till Centralen för att ta bussen till skolan så blir det bara värre.. Jag kommer upp för rulltrappan och ser att BÅDA de bussarna jag kan ta till skolan rullar iväg utan mig! :( Så det var bara att sitta där i tio minuter och frysa röven av mig. Vilket resulterade i att jag kom 25 minuter försent! HEJA HEJA!

Den här otroligt fina bilden satt jag och roade mig med igår på någon hemsida som Cecila skickade, snyggt va? NOT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0