o n s d a g

KALLT! Ja det är verkligen ordet för idag. Det har verkligen varit kallt idag, överallt, men speciellt ute då. När jag klädde på mig ytterkläderna i morse så satte jag på mig skinnjackan och tygskor, dum gjort.. Sen preciiiis innan jag ska gå så tittar jag på termometern och ser att det är +1.5 grader ute och jag ångrade genast mitt val emn jag hade inte tid att byta, då skulle jag inte hinna till tunnelbanan. Så dagen har varit kall för mig som sagt.
Ja, det var väl dagens care..

Annars så har väl inte dagen haft så mycket att bjuda på direkt.. Har bara haft tråkiga lektioner hela dagen lång, som vanligt. Därimot fick vi reda på en helt underbar nyhet som kommer rädda vår partyfredag men det tänker jag inte säga! Mohahahha. Tänkte ta och visa vad jag köpte igår när vi var och shoppade men vi får se om jag orkar hehe.

Nu ska jag titta klart på Projekt Runway, dricka lite värmande té känns som en bra idé (ej rimmat med flit).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0