"sliding on a shrimpsandwich!"

Denna dag har nog inte varit den bästa. Alla har varit trötta och tjuriga (så förlåt om det blev en del fräs från min sida, i skolan <3). Många känner nog stressen som har börjat byggas upp, det kan nog bero mycket på det också.
Nu sitter jag och försöker skriva gestaltningsuppgiften som vi har i Svenska och som ska vara inne på fredag. Måste bli klar idag så att en kille i min klass hinner läsa den och kommentera, det är nämligen en dum del i uppgiften.
Koncentrationen är inte på top dock men jag måste verkligen ta tag i det.

"sliding on a shrimpsandwich!"
är förresten dagens citat!



Kommentarer
Postat av: Anna

sv: ja jag håller med :(

2009-11-18 @ 19:57:20
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0