When you feel so tired but you can not sleep

Min dag har väl varit sådör, i alla fall till jag kom till stallet men det kommer vi till snart. Dagen började med att jag försov mig så jag missade första lektionen, heja mig.. Sen rullade dagen på som vanligt.
Men när vi kom fram till stallet fick jag mig en trevlig överraskning! Jag tittar på listan där det står vem man ska rida och det står ingen annan än Dandy bakom mitt namn! Min lilla söta älsklingshäst! Lyckan bara sjöng, jag har saknat att rida Dandy så mycket, världens bästa häst, no doubt!

Nu inväntas middagen, korvstroganoff! (stavning?), det ska bli så gott!! Hela resan till och från stallet så pratade jag och Isabelle om olika ätbara saker och hur gott hur allting hade varit just då. Känner fortfarande starkt för kladdkaka och godisnappar..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0