Multimedia

Jag och Gabriel sitter på Multimedian och diverse problem, även om mina verkar vara lösta nu och jag är klar. Det är lite typiskt att varken jag eller Gabbe inte kan göra någonting utan hjälp från vår lärare och ingen utav oss minns någonting så en sa som vi gjort en flera gånger innan är helt bortblåst en halv minut senare. Men yay till oss! Gabriels krånglar mest som vanligt och ingen vet varför :P Just his luck!

Efter det här har vi psykologi och då ska vi spela upp våra rollspel, wohoooooo vad kul! NOT. Våran försvarsmekanism som vi ska spela är bortträngning vilket kommer resultera i att Lovisa sitter med en låda på huvudet, haha. Sen är det lunch och efter det Grafisk komunikation och redovisning, jag måste skriva ner min presentation till mina företagsloggorbilder! Får se till att göra det på lunchen. Nu ska jag hitta på något kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0