Utkast

Både igår och idag har jag varit hemma från skolan för att jag har varit sjuk, har mått illa och haft huvudverk. Men jag tror att det börjar bli bättre nu så i morgon blir det skola igen.
Marcus kom ju hem i tisdagskväll och det var jätte mysigt, vi gjorde inget speciellt men det tycker jag inte att man måste. Jag uppskattar de stunder när det bara är vi mer, det känns som man kommer varann närmre då.
Och så igår när jag ligger hemma och gör ingenting så får jag ett sms där det står att han ska komma hem och sova! Jag tycker verkligen att det är helt underbart att han resten av sin tjänstgöring här i stockholm, det gör ju att han kan komma hem vissa kvällar och det underlättar ju verkligen!

Nu är det middag och sen stallet med min skitsyster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0