Skolångest någon?

Oooooh ja! här bara flödar det av skiten. Måste verkligen sätta igång och plugga nu men jag är verkligen helt otaggad, känner bara nej nej nej! Men jag ska sätta igång, snart..

För att prata om lite trevligare saker så är det bara två dagar kvar tills Marcus kommer hem! :D och idag åker han upp för att fortsätta sin tjänstgöring på Muskö och sen Berga här i Stockholm i stället för i Karlskrona så då kan vi kanske till och med ses mitt i veckan ibland! Det uppskattas massor kan jag ju tala om!

Nej nu ska jag pluggtagga till här. Slänger in en låt som är bra så länge :) pusspuss (hittade bara den här, inte den riktiga videon tyvärr...) Min och Olivens låt :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0