Snart är dagen slut

Snart är den här dagen också slut, är det någon annan än mig som tycker att dagarna går väldigt fort? Men tiden går på något sätt ändå långsamt.. Mjaa nej det där blev konstigt, kanske någon förstår vad jag menar kanske inte, whatever!

Idag var skolan rätt så lam, det hände inte något som var direkt spännande. Efter skolan stressade jag till Odenplan för att jag trodde att vi var tvungna att åka komunalt till stallet men när jag kommer fram till tunnelbanan så smsar mamma och säger att vi får skjuts, då kunde jag ta det lugnt.
Det gick väl relativt bra på ridningen, red Hillman så det kunde väl inte gå heldåligt haha. Och nu sitter jag här framför datorn och tvn och försöker plugga samtidigt, plus att min syster skriver till mig på msn och stöt haha. (Nu tänker folk: Men logga ut eller blocka? Men nej för jag måste ha underhållning i pauserna hehe, slut på parantes..)
Nu ska jag gå och göra té och titta på idol och försöka fortsätta plugga, BRA PLAN! Ni får usäkta men jag är på jätte jobbigt flummigt humör, därav det konstiga och lååånga inlägget.

En liten bild på mig som jag gillar också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0