För Inas skull

Ja då kör vi en liten miniuppdatering då! Mest för Inas skull haha, hon är arg över att jag uppdaterar så dåligt.
Idag började dagen tidigt, väldigt tidigt. Grafisk Kommunikation var första lektionen och vi fick då lite information om den nya uppgiften vi ska börja med, nämligen bokomslag. Jag känner mig inte sådär helglad efter som vi ska arbeta i ett program som jag inte riktigt är överrens, det är InDesign jag pratar om.

Men men, till lunch blev det mossarella och parmaskinka fylld kycklingfilé med pesto och pasta. Det var mycket mumsigt och nu är jag nästan överdrivet mätt!
Dags att börja lyssna lite på min Samhällslärare nu, annars blir hon nog tjurig..



Kommentarer
Postat av: Ina

Åh <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-02-16 @ 12:28:14
URL: http://inalc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0