Pälsväst

Om jag inte minns fel så skrev jag ett inlägg för ett bra tag sen att jag var på jakt efter en pälsväst (fuskpäls ofcourse!) Men det resulterade i en dag på stan utan en enda väst i handen påväg hem.
Med tanke på att min budget inte är sådär heeel stor så ville jag ha en med et mindre pris men hittade absolut ingen under 600 kronor.

Men för ett tag sen satt jag och kikade lite på H&Ms hemsida och klickade mig in på rean, och vad fanns där? Jo! En pälsväst för endast 199 kronor, som hittat! Jag har sett den i butik så jag har sett att den inte ser "billig eller fuskig ut", vilket är ett måste!
Så nu har jag i alla fall beställt den, den ska komma på posten någon gång nästa vecka, lääääääängtar!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0