Sjuk på en fredag.

Usch fy och blä. Så känner jag just nu. Huvudvärken bara dånar, illamåendet trycker på och jag mår skit. Gick till skolan igår men fick åka hem efter lunchen för jag mådde inte alls bra och denna fredag blev också en hemmadag.
Ligger och tittar på Avatar i brist på annat, känns som en bra underhållning när man är sjuk. Dock är det inte så bra kvalité så det förstör rullen lite men men, älskar filmen ändå!

Förresten, kul att vara sjuk på en fredag? Not. I och för sig så hade jag inga planer så det blir en lugn hemmakväll, antingen i sängen eller soffan, längre än så tänker jag inte röra mig idag.



Var är pojkvännen när man behöver honom? - I skogen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0