17:14

Jag har vänt på dygnet, så jävla mycket. Somnar vid halv fyra och vaknar vid tre varje dag, och jag börjar skolan i övermorgon. Heja?

Idag har jag alltså bara sovit och duschat haha. Men jag har också pratat med Lovisa som berättade att hon har halvbokat vår resa till Grekland, woho! Nu är det bara ett problem, samma som alltid: Pengar? Jag kommer lyckas spara ihop en hel del men det kommer saknas, men så tänkte jag att jag fyller ju faktiskt 18 i juni så då kanske man kan få bidrag som present? Bra plan va?
Vi får hoppas det löser sig! Vi har tio dagars betänketid om vi ska ha resan och rummen eller inte... Måste prata med mami och papi!

Snart ska jag åka till Cissi för att prata om resan med min älsklingar och ha lite tjejkrökmys :) Förhoppningsvis ramlar 20.000 kronor ner i min väska från himlen under kvällen också....

Det ser väl ganska skönt ut det där va? (Hotellet)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0