denfjortondejanuaritvåtusentio

Jaha, nu är det bara en dag kvar sen är det helg! Kan säga att det efterlängtas från mitt håll. Man börjar verkligen känna att vinter sätter sina spår i både kropp och själ, tröttheten är ju förfan olidlig.

Men nog med klagandet! Tänkte inte skriva ett jätte långt inlägg, utan mest berätta vad jag ska göra idag, spännande va?
Efter skolan, som slutar om en halvtimme, ska jag och Cecilia gå och träna lite på gymmet. Det blir dock inte en jätte lång stund eftersom jag har lite bråttom sen. 
Isabelle rider ju idag så jag måste hem och äta och sen ska vi åka till stallet. Det ska bli jätte kul att sitta och frysa i flera timmar, nooot. Men men, lite småmysigt är det att gosa med hästarna haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0