Fullspäckad dag

Jag tänkte bara dra min dag lite snabbt innan jag måste gå!

Nu snart ska jag åka in till Ringen med Marcus som ska köpa en present till sin pappa som fyller år idag, grattis Uffe! Sen klockan två ska jag ta tunnelbanan till Farsta och möta upp mamma på vägen, väl där ska vi möta upp alla små sötnosar som ska med på vår resa i sommar. Vi ska nämligen boka biljetterna helt och fullt nu och lägga första handpenningen!
Eftersom min farmor också fyller år idag, grattis farmor!, så ska jag dit efter allt är klar med resan. Det blir lite lunch och sådana grejer, dock kommer jag komma lite sent... Så vi får väl se om hela släkten har ätit upp all mat innan man hinner dit haha.

Sen när allt det är klart ska jag hit (hem till Marcus) igen och vara med honom de sista timmarna innan han åker igen. Vet inte vad vi ska göra, men bara ta det lugnt antar jag, kanske bära över alla tusen saker jag har här hem till mig igen... Vi får se! Haha.

Nu ska jag rulla! Hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0