Philip

Tjena mittbena!

Vad ska man säga om denna Måndag då? För att sammanfatta med tre ord skulle jag säga: Törst, smärta och trötthet. Haha gud va bittert det lät!

Idag har det inte hänt speciellt mycket annat än att jag har ridit. Hästen jag fick idag var Philip som jag inte kan komma ihåg att jag ridit förut.. Men Isabelle hävdar att jag har det dock!
Jag har alltid trott att han ska vara elak och ganska bråkig men shit vad jag hade fel, en helt underbart mysig kuse! Därimot förstör hans storlek det lite för honom då hans hals är ungefär 30 meter lång och så vidare, men bra gick det i alla fall! Enligt min ridlärare i alla fall haha.

Philip







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0