Tisdag

Alldeles nyss lekte jag, Ina, Cecilia och Oliver kurragömma i korridoren. Oliver räknade och vi gömde oss i samma skåp och stod och fnissade, gissa om han hittade oss fort?

Efter skolan ska jag köra en snabbis träning på gymmet med Cecilia och sen ska jag åka och jobba. Det är bra när man har en pappa som behöver extra hjälp på jobbet, det är inte fancy eller så, ska bara packa lite ehmm... Varor och liknande. Men det är soft, då kanske jag har råd med en väska så min syster kan få tillbaka sin haha.

Nu har vi någon media lektion, och vikarien som vi har är inte här så då har vi en vikarien för vikarien!




Kommentarer
Postat av: Sanna

vad jobbar du med för något ??

2010-01-19 @ 15:13:10
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0