underbar förmiddag

Förlåt för i morse älskling <3

Min förmiddag har varit väldigt bra! Jag och Marcus åkte in ganska tidigt, vid elva kanske, till ringen och åt lunch. Äntligen fick jag min efterlängtade sushi och han åt kyckling med jordnötssås. Det var för övrigt asgott!
Sen fick vi lite tid över och då gick vi i lite affärer och jag fick ett par jätte fina trosor och ett tre par söta strumpor med volanger på :) Kanske, kanske kan visa sen!


Laxen är lätt godast!



Nu är det grafikerlektion så ska fokusera lite! Hejdååå




Kommentarer
Postat av: Cissi

åååh vad nice :D :D ja vi får hålla tummarna! <3

2010-01-09 @ 01:21:16
URL: http://cecilialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0