Min Fredag, med bilder haha


God morgon, god morgon!
Just nu sitter jag i skolan med Gabriel, eller ja, han är och lämnar in sin sladd till vår lilla hustomte här i skolan. Datorn ville inte riktigt fungera som den skulle. Så jag sitter ensam haha. Men nog om det!



Vi ska snart gå och möta upp Cissi och Lovisa för lite lunchtime, jag har redan bestämt mig vad det blir för lunch för min del: Kyckligsallad med bulgur, så freaking gott!
Efter lunch har vi Grafisk kommuntikation, jag ska då lämna in mitt bokomslag som skulle varit inne förra veckan, men ett litet missöde hände och jag hade arbetat med fel upplösning, så det var bara att göra om! Hoppas det duger nu bara!



När den lektionen är slut så har även min skoldag tagit slut. Då kommer min lillasyster Isabelle in till min skola, vi ska åka till kista för att kolla på en klänning till hennes bal. Jag är förövrigt hennes personliga stylist haha, bra att man duger till något!



Och sen, när jag har gjort allt detta så händer det bästa med hela dagen!!!!! Marcus kommer hem :D ÅH VAD JAG LÄNGTAR!!!!!!! Jag ska pussa sönder min finaste, underbaraste älskling!!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0