Run for your life


God morgon, god morgon!
Seg uppdatering i helgen, ja.. Men men. Vi tar nya tag nu i veckan! Om tjugo minuter ska jag pallra mig iväg till tunnelbanan för att dra till gymmet och ha idrott. Dagens lektion innebär för mig att jag ska springa två kilometer så fort jag kan, good luck chuck! Men mp3n är laddad även om inte jag är det haha.

Just nu sitter jag förövrigt i min säng med mina nya klackar på mig i hopp om att jag ska kunna gå ut dem lite, dragkedja på den ena vill inte riktigt ta sig hela vägen upp än. INTE KUL! Men men, än så länge ligger snön och då tänker inte jag glida runt i mina killerheels!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha jag vet! Tänk att det där är i skuggan, det väntas typ 15 i solen :F <3

2010-03-22 @ 20:46:00
URL: http://finest.se/cecilialindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0