RIKTIGT dålig uppdatering

Det beror helt enkelt på att jag inte har mått så bra, dels har jag varit och är sjuk och sen så mår jag inte så bra på grund av allt med att Marcus inte är här och så. Jag har helt enkelt inte haft nån lust att skriva och jag vet inte hur länge det kommer fortsätta men jag orkar inte blogga så mycket just nu bara.
Men det är ju mitt val att blogga och skriva hur mycket eller lite jag vill eftersom jag  bara skriver för att underhålla mig själv och möjligtvis hålla mina vänner uppdaterade, så jag tänker inte köra en "förlåt för jag inte har uppdaterat".

Jag lovade Konrad att uppdatera idag och skriva att KONRAD ÄR BÄST så nu har jag gjort det! Hoppas alla har det bra så hörs vi när vi hörs.



En fin bild från Gröna Lund när jag och Lovisa åker slänggungan <3
Lovisa är "längst bak" och jag "näst längst bak"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0