Dumma dumma mage!

Det är något fel med min mage.. Helt plötsligt (speciellt när jag precis har ätit ibland, och jag äter inte för mycket) så kan jag få riktigt onda magsmärtor, och nej det är inte mensverk heller för det är mer i övre magen och på ena sidan. Det är verkligen jätte jobbigt, för idag var jag tvungen att gå hem från praktiken för att jag fick så ont. Det är lite läskigt också för jag vet ju inte varför det gör ont och så får jag så ont ibland att jag bara vill lägga mig ner och dö typ, nej inte riktigt men ni förstår känslan. Det för verkligen pissont!

Men nu är det bättre, det är väl gått över för stunden.. Ska sätta igång att plugga lite nu när jag väl mår bra. PUSS


Kommentarer
Postat av: Nikolina

gjort idag snygging? :)

2009-05-14 @ 19:02:59
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Anonym

laktosintolerant/glutenintolerant?

2009-05-17 @ 16:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0