It's not all good

Idag är en jobbig dag. Det känns överallt, i huvudet, kroppen, överöverallt. Ja jo det är en saknadag idag, eller snarare en saknavecka. En sån där vecka där jag bara vill att Marcus ska sluta lumpen och komma hem för alltid så allt blir som vanligt igen.
Jag ska väl inte klaga, han kommer ju hem i helgen men det är faktiskt ganska svårt när man är omringad av kompisar som har pojkvänner som kan vara med dem i stort sätt när de vill (inget illa mot er gummor). Man blir liksom ännu mer påmind om att jag inte får det, att jag inte kan få krama honom när jag vill det. Men det blir väl bättre sen, det har Marcus lovat i alla fall!

Saknar dig älskling, otroligt mycket!
Jag älskar dig.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0