Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut

Idag är det en sån där jobbig dag. En dag där jag saknar min älskling så mycket att jag inte ens kan pressa fram ett leénde. En dag där jag heller inte kan tänka på något annat än honom, och varje gång jag tänker på dig min fina älskling så blir det nästan värre. Jag förstår nu vad du menar att du försöker att inte tänka på mig när du är där borta, för det blir faktiskt värre. Kanske låter hemskt, men det är sant.

Jag hatar att när du är borta så saknas en del av mig, den viktigaste delen av mig. Jag känner mig ofullständig och ensam. Du är den enda person som jag kan prata med om allt, och när du inte är här då finns det ingen som förstår mig helt.
Ja nu rinner tårarna min älskling, de rinner för dig, för att du inte är här. Men mest för att jag älskar dig! Du är den finaste som finns, den enda som gör mig hel.

Jag älskar dig Marcus Hägglund, mitt hjärta ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0